25 Kasım 2014 Salı

Şaka yapmıyorum, insanın içinde hala biraz yaşama sevinci varsa ve kendi durumuyla alay edebiliyorsa, en umutsuz durumlarda bile gene de gülümseyebilir. Ayrıca durum ne kadar ters olursa, insanın o kadar gülmesi tutar. 
Ephraim Kishon, "Gülecek Bir Şey Göremiyorum" 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder