Şaka yapmıyorum, insanın içinde hala biraz yaşama sevinci varsa ve kendi durumuyla alay edebiliyorsa, en umutsuz durumlarda bile gene de gülümseyebilir. Ayrıca durum ne kadar ters olursa, insanın o kadar gülmesi tutar.Ephraim Kishon, "Gülecek Bir Şey Göremiyorum"
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder