Babama yakışıklı denmezdi ama gene de olağanüstü bir albeniye sahipti. Olumlu karakteri ve enerjisiyle çevresindekilere hemen etken olurdu. Sabahları yatağından kalkar kalkmaz, balkona çıkar ve var gücüyle "Ne kadar güzel bir gün ve ben bugün çok mutluyum!" diye seslenirdi. Dışarısını seller götürse, dolular yağsa da, yığılan faturaları ödeyecek gücü olmasa da, sıkıntısını hiç belli etmezdi. Başına şapkasını geçirir, haciz memurları bastonunu götürmedilerse onu eline alır ve bir türkü mırıldanarak evden çıkardı. Bugünse onun oğlu, her gelen faturayı ödeyecek durumda ve hangi balkona çıkarsa çıksın yüzünden düşen bin parça olur.Ephraim Kishon, "Gülecek Bir Şey Göremiyorum"
25 Kasım 2014 Salı
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder