Kolejden ayrılırken denizcilik eğitimimi bitirdiğim söylendiğinde şaşkınlıktan donakalmıştım! Niye mi? Çünkü eğer limana inip bir tur atmış olsaydım denizcilik hakkında daha fazlasını biliyor olurdum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder