12 Mart 2015 Perşembe

Kendi varlığını bütünüyle ortaya koyan, beynindeki urdan kurtulmuş,üzerine atfedilen toplumsal kimlik yükünü atmış kadının güçlü olacağını biliyor ve bundan korkuyoruz aslında. Çünkü artık parçalanmış benliğini tamamlamak için birine ihtiyaç duyma durumu ortadan kalkmış olup, sadece istediği/sevdiği için biriyle/birileriyle ilişkilenme durumuna girecektir. Bu da, iktidar ilişkileri temeline dayanan sevgi/aşk anlayışlarının sonu olacaktır. Bu yüzden sen kurtarma beni Romeo, ben kendim giderim!

Nuray Sakarya, "Deli Kadın" dergisinden 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder