12 Mart 2015 Perşembe

Beni açıklama ihtiyacı içine sokmaya çalışan egemeni muhatap almıyorum. Muhatap almamak politik bir duruştur. Temel şeyleri sürekli hatırlamak, akılda tutmak ve varoluşumuzu hatırlatmak politik bir duruştur. Çok fena politik hem de. Zeminimizden kaymamak, egemenin zeminimize gelmesini sağlamak, gelmezse de fırlattığı saldırı oklarının iki zemin arasındaki boşluğa düşüp bize ulaşmaması. Bu arada durduğumuz zeminde kendi yollarımızı, evlerimizi, parklarımızı, yağmurlarımızı ve güneşlerimizi ve dolayısıyla gökkuşaklarımızı, oyun bahçelerimizi, yataklarımızı, seks oyuncaklarımızı, seçilmiş ailelerimizi, dayanışma ağlarımızı, okullarımızı inşa etmek. Bu zemini güzelleştirdikçe izahatin ne kadar yersiz olduğunu hem görmek hem göstermiş olmak.

İsmigül Şimşek, "Amargi" dergisinden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder